سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک بخارشوی چند منظوره + کاربردهای آن

بهترین بخارشوی

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال قصد دارد تا در این مقاله به معرفی بهترین مارک بخارشوی چند منظوره خارجی و ایرانی و کاربرد بخارشوی برای لباس، فرش و مبل، شیشه و سرامیک و … بپردازد. لازم است تا قبل از خرید بخارشوی، کاربرد و عملکرد آن را بدانید و در مرحله بعد بهترین مارک و برند بخارشوی ایرانی و خارجی را بشناسید و با انواع آن آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کامل تمامی این موارد را برای شما عزیزیان تشریح کنیم.

بخارشوی چیست؟

بخارشوی دستگاهی است که بدون نیاز به اضافه نمودن هرگونه مواد شوینده امکان شستشو و ضد عفونی محیط را به کمک ایجاد فشار در بخار آب برای کاربر فراهم می آورد. بخارشوی یکی از نوین ترین وسایل شستشو است و جایگزین مناسبی برای پاک کننده های شیمیایی در نظافت لباس، فرش و مبل، کف سرامیک و کاشی، شیشه، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است که سطح را عاری از هرگونه جرم و آلودگی می کند. بخارشوی امکان ضد عفونی سطح های مختلف را دارد و حتی روکش های چرب و سطوح با بوی نامطبوع را تمیز می نماید. با استفاده از بخارشوی دیگر نیازی به کشیدن دستمال در انتهای کار ندارد و رطوبت محیط به دلیل استفاده از میعان پایین آب، پس از مدت کوتاهی خشک می شود. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال مفتخر است با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تامین لوازم خانگی اورجینال و اصلی از انواع برند های خارجی و ایرانی،بهترین مارک بخار شوی چند منظوره را با مشخصات و قیمت خرید بروز به مشتریان گرامی ارائه نماید.

انواع بخارشوی

به طور کلی بخارشوی ها به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می شوند.

– بخارشوی خانگی: یک ابزار عالی و قابل استفاده در خانه می باشد. بخار شوی های خانگی دارای اندازه کوچکتر و قدرت کمتری نسبت به بخارشوی های صنعتی می باشند. بخار شوی خانگی به راحتی پاکسازی لباس، فرش‌، کف‌، پنجره‌ و سطوح را تمیز می کنند.

– بخارشوی صنعتی: این بخار شوی ها برای استفاده در صنایع مختلف طراحی شده‌اند. دارای قدرت و کارایی بسیار بالایی نسبت به بخارشوی های خانگی هستند. این بخار شوی ها در پاکسازی و ضدعفونی سطوح بزرگتر و پروژه‌های صنعتی قابل استفاده هستند. صنایع غذایی، صنعت پزشکی و خودروسازی  از صنایعی هستند که از بخارشوی های صنعتی استفاده می کنند.

انواع بخار شوی از لحاظ سیستم عملکردی

1- تی بخارشوی

در طراحی تی بخارشوی، دسته بلندی به کار رفته است. به گونه ای که مخزن بخارشوی روی این دسته قرار می گیرد یا به نحو جداگانه وظیفه اش را انجام می دهد. تی بخار شوی برای نظافت اجاق گاز، پنجره و شیشه مناسب نیست و به دلیل استفاده از دسته بلند مناسب نظافت کف زمین و سطوحی چون سنگ، سرامیک و پارکت است.

2- بخارشوی دستی

در بخارشوی دستی به دلیل استفاده از مخزن با ظرفیت پایین دارای طراحی کوچک و سبک است و معمولا با شارژ باتری یا برق مستقیم راه اندازی می گردد. بخار شوی دستی به دلیل قابلیت استفاده به صورت سیار یا پرتابل برای نظافت پنجره، اجاق گاز، سینک ظرف شویی و سرویس بهداشتی بسیار مناسب است.

3- بخارشوی مکش دار

در طراحی بخا شوی داری مکش دار از دو مخزن آب تمیز و کثیف به صورت مجزا استفاده شده که پس از عملیات شستشو دیگر احتیاجی به رطوبت زدایی به وسیله حوله یا دستمال در انتهای کار نیست، بخارشوی مکش دار آب کثیفی که به وجود می آید را در مخزن جمع آوری نموده و باعث عدم انتشار آلودگی پس از عملیات نظافت خواهد شد.

4- بخارشوی چند منظوره

برای نظافت و ضد عفونی سطوح بزرگ از بخار شوی چند منظوره استفاده می گردد و به دلیل طراحی مخزن بزرگ فضای بیشتری را برای نگهداری اشغال می نماید. بخارشوی چند منظوره دارای سری های متنوعی است و معمولا از سری بزرگ تر برای نظافت سطوح بزرک و سری کوچک تر برای نظافت سطوح با متراژ کم به کار می رود. لازم به ذکر است که بخارشوی چند منظوره قابلیت تنظیم فشار به سطوح مختلف را داشته و معمولا دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل ها می باشد.

کاربرد بخارشوی

این سوال که بخارشوی چه کاربرد هایی دارد؟ برای بیشتر کاربران مطرح است. حتما با خودتان می گویید که خرید بخارشوی ضرورتی ندارد و یک هزینه اضافی به حساب می آید. اما بهتر است بدانید که کاربرد بخار شوی بسیار فراوان و مزیت هایی دارد که هیچ‌ یک از شوینده‌های سطوح بازار آن را ندارند. مهم ترین مزیت استفاده از بخارشوی استفاده نکردن از مواد شیمیایی مضر در نظافت سطوح می باشد. مواد سفید کننده و شوینده ها برای بدن بسیار مضر هستند و می توانند در مدت زمان کمی به ریه ها آسیب جدی واردکنند. بهترین بخار شوی ها محدودیت در استفاده سطوح مختلف را ندارد و به راحتی هر نوع سطوحی را تمیز می کنند.

اگر به یک زبان ساده‌ تر کاربرد بخارشوی را تعریف کنیم، می‌توانیم بگوییم که بخارشوی برای نظافت لباس، سرامیک، فرش و مبل گرفته تا پرده، دیوار و شیشه کاربرد دارد. دلیل کاربرد عالی بخارشوی این است که، دمای بخارآب تقریباً سه برابر آب داغ می باشد و همین امر با توجه به فشار و مکش دستگاه، قدرت دستگاه را چند برابر بیشتر از آب داغ می‌کند. از بخار شوی می توانید برای ذوب کردن چسب‌ کاغذ دیواری و از ببین بردن چروک های پرده نیز استفاده کنید. در ادامه بهترین مارک بخارشوی چند منظوره و کاربردهای آن را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

– کاربرد بخارشوی برای لباس

یکی از کاربرد های بخارشوی برای لباس استفاده از آن برای اتو کردن است. بخارشوی دستی برای از بین بردن چروک لباس‌ هایی که از پارچه‌ هایی که از جنس پنبه و کتان دوخته شده‌اند بسیار مناسب است. چروک‌ های سطحی و کوچک این نوع لباس ها به راحتی با این وسیله از بین می‌رود. از بخار شوی برای مواقعی که عجله دارید و زمان کمی دارید بهترین انتخاب برای اتو کشی لباس می باشد. از دیگر کاربرد های بخارشوی دستی، می توان به اتوکشی لباس در سفر اشاره کرد. بخارشوی به دلیل اینکه ابعاد کوچکی دارد، به راحتی در چمدان شما جا می‌شود و می‌توانید لباس‌هایتان را در زمان کوتاهی اتو بزنید.

– کاربرد بخارشوی برای فرش

از دیگر کاربرد های بخارشوی استفاده از ان برای فرش می باشد. تمیز کردن عمقی فرش کار سختی می باشد و هیچ ابزاری بهتر از بخارشوی این کار را برای شما به خوبی انجام نمی دهد.  بخارشوی‌ کثیفی‌ هایی که در داخل فرش فرو رفته اند و در اعماق توده‌های فرش هستند را از طریق مخلوطی از آب داغ، پاک‌کننده فرش و مکش شدید به بیرون می‌کشد. بخارشوی با بخار عالی که دارد می‌تواند به از بین بردن لکه‌های کف‌پوش و موکت نیز کمک زیادی کند.  هر چیزی که بر روی فرش و موکت خشک شده است، به راحتی با بخار شوی از آن جدا می شود.

– کاربرد بخارشوی برای مبل

استفاده از بخارشوی برای شستن مبل از دیگر کاربرد های بخارشوی می باشد. از آنجایی که شستن و لکه گیری مبل یکی از سخت ترین کار ها می باشد. اما بخار شووی این کار را برای همه بسیار آسان کرده است. از کاربرد های بهترین مارک بخارشوی چند منظوره می توان به تمیز کردن مبل اشاره کرد. طرز استفاده از بخارشوی برای مبل و فرش، یکی از روش‌های عالی برای تمیز کردن مبل در قالیشویی و محیط منزل می باشد. بخار شوی قدرت بالایی در از بین بردن لکه‌های چربی، میکروب‌ها و باکتری‌های سطح مبل دارد و این کار به راحتی با این دستگاه امکان پذیر است. شستن مبل با بخارشو باعث می شود که اسفنج و تشک رویی مبل، آب کمتری به خودشان جذب کنند و در نتیجه خشک شدن مبل، سریع‌تر خواهد بود.

– کاربرد بخارشوی برای شیشه

سوالی که اغلب در هنگام خرید بخارشوی پرسیده می شود این است که آیا بخارشوی برای شستشوی شیشه نیز کاربرد دارد؟. در جواب این سوال باید بگوییم که بله، می توانید از بهترین مارک بخارشوی چند منظوره برای تمیز کردن شیشه نیز استفاده کنید. طرز استفاده از بخارشوی برای شیشه راحت تر از آن چیزی است که فکر میکنید. طرز استفاده از بخار شوی برای تمیز کردن شیشه به این صورت است که شیشه را کامل تمیز کنید. بخارشوی را در فاصله حدود 15 سانتی متری از سطح نگه دارید. سپس به آرامی آن را به جلو و عقب ببرید. حال شیشه را با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید.

– کاربرد بخارشوی برای سرامیک

آیا بخارشوی برای سرامیک نیز کاربرد دارد؟ در حواب باید بگوییم که بخار شوی بهترین انتخاب برای تمیزی سرامیک ها می باشد. از بخارشوی می توانید برای تمیز کردن سرامیک ها استفاده کنید. از انواع کاربردهای بخارشو تمیز کردن سرامیک‌هایی مانند کاشی، میز و وسایل حمام می باشد. قبل از استفاده از بخار شووی برای تمیز کردن این سطوح ها مطمئم شوید که این سطح ها می تواند گرما و فشار تولید شده توسط بخارشوی را تحمل کند.

طرز استفاده از بخار شوی

بخارشوی خانگی دارای یک محفظه نگهداری برای آب و یک شلنگ مخصوص می باشد. برای استفاده از بخار شوی درب محفظه آب دستگاه را باز کرده و با قیف مخصوصی که دارد آب تمیز را وارد آن کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که محفظه را نباید لبریز از آب نکنید. ویژگی عالی که بخار شوی دارد این ایت که نیازی به مواد شوینده و پاک کننده ندارد و تنها با ایجاد بخار آب، تمیز کاری را برای شما انجام می‌دهد. در مرحله بعد سری مخصوص را می خواهید سطوح مورد نظر را با آن تمیز کنید، وصل کنید. برای از بین بردن لکه‌های سخت، می توانید لکه‌ها را با آب و صابون از بین ببرید و سپس با بخارشو مجدد جای لکه‌ها را تمیز کنید. قیمت بخار شوی ها با توجه به امکاناتی که دارند بسیار مناسب است.

بهترین بخارشوی چند منظوره

بهترین مارک بخارشوی چند منظوره کدام است؟ همانطور که در بالا گفتیم بخارشوی یکی از بهترین ابزارهای کاربردی برای نظافت منزل و محیط کاری کوچک است. بخار شوی می تواند سطوح مختلف را به سرعت و به راحتی تمیز کند. بخارشوی ها با استفاده از بخار آبی که تولید می کنند، می توانند به راحتی گرد و غبار، چربی، جرم و لکه ها را از بین ببرند و به ضدعفونی کردن سطوح نیز کمک زیادی می کنند. بخار شوی های چند منظوره بهترین انتخاب هستند و در بازار انواع مختلفی از این بخار شوی ها موجود می باشد. خرید بهترین مارک بخارشوی به عوامل از جمله نیازهای شما، بودجه شما و اندازه منزل شما بستگی دارد. در ادامه بهترین بخارشوی چند منظوره از بهترین مارک ها و برندهای خارجی و ایرانی را به شما عزیزان معرفی می کنیم. شما می توانید با کلیک روی هر کدام مشخصات کامل و قیمت خرید بروز آن ها را مشاهده کنید.

بهترین مارک بخار شوی

پرفروش ترین و بهترین برند بخارشوی، مارکی است که نیازهای شما را به بهترین شکل برآورده کند. با این حال، برخی از  بهترین مارک های بخارشوی چند منظوره خارجی که به طور کلی به عنوان بهترین و پرفروش ترین های بازار شناخته می شوند عبارتند از: فکر ، بیسل، عرشیا، کارچراین مارک ها از بهترین و پرفروش ترین های با کیفیت موجود در بازار هستند که از نظر عملکرد، دوام و قیمت متنوع هستند.

– جاروبرقی و بخارشوی بیسل مدل Vac & Steam 1977

جاروبرقی و بخارشوی بیسل مدل Vac & Steam 1977E

با اطمینان می توان گفت که جاروبرقی و بخارشوی بیسل مدل Vac & Steam 1977E یکی از بهترین، جدیدترین و متفاوت ترین جارو برقی و بخارشوی ایستاده چند کاره با قیمت خرید مناسب و طرز استفاده راحت و کارایی فوق العاده از شرکت BISSELL است. این بخارشوی بیسل، یک جاروبرقی خلاقانه و همه کاره است که سطوح مختلف را به بهترین شکل ممکن تمیز می کند. به گونه ای که همزمان هم جارو می کشد و هم شستشو میدهد و جایگزین بسیار مناسبی برای جاروبرقی های متداول خانگی می باشد. شما میتوانید با این محصول کف های چوبی و کاشی ها را به صورت همزمان جارو کنید و با بخار بشویید. تکنولوژی به کار رفته دراین مدل سبب میشود که با صرف نیمی از انرژی و زمان به نسبت جاروبرقی های متداول دیگر، انواع سطوح مختلف را به صورت استثنایی تمیز نمایید.

– بخارشوی بیسل مدل BISSELL Powerfresh Slim

بخارشوی بیسل مدل BISSELL Powerfresh Slim

بخارشوی بیسل مدل Powerfresh Slim بهترین مارک بخارشوی ایستاده و پرتابل خوبه چند منظوره با طرز استفاده راحت از برند BISSELL با قیمت خرید مناسب و کارایی فوق العاده است. این بخارشوی بیسل دارای ظاهری مدرن با توان فوق العاده 1500 وات می باشد. در واقع بخارشوی بیسل مدل power fresh slim یکی از بهترین و جدیدترین مدل های بخارشور ایستاده و پرتابل موجود در بازار است که دارای عملکردی بسیار سریع و کیفیت کار قابل توجهی است. یکی از مهم ترین ویژگی های بخارشوی بیسل برخورداری از سیستم های power fresh و steam slot به طور همزمان است. با استفاده از این دستگاه بخارشوی BISSELL امکان از بین بردن 99% جرم و باکتری‌های روی سطح و حجم وجود دارد. همچنین برخورداری از حجم و بخار بسیار بالای آن، جایگزین بسیار مناسبی برای انواع وسایلی است، که برای نظافت از مواد شیمیایی بهره می گیرند.